0

تعمیر پلاتر hp، نمایندگی تعمیر تخصصی پلاتر hp، تعمیر در محل پلاتر اچ پی

 

معرفی مرکز تعمیرات پلاتر hp دیجی کارتریج

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که بنرهای بزرگ و بیلبوردها چگونه چاپ می‌شوند؟

 پلاتر دستگاه پرکاربرد و مهمی است که در بسیاری از صنایع و کسب‌وکارها نقش مهمی ایفا می‌کند. این دستگاه انواع مختلفی دارد و با تکنولوژی‌های متنوعی کار می‌کند.

پلاتر از جمله دستگاه‌های چاپی است که تعمیر آن باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود، زیرا با توجه به قیمت بالای این دستگاه‌ها، کوچک‌ترین خطایی در حین تعمیر، قابل جبران نیست.

استفاده بیش از حد و عدم انجام سرویس های مرتب و استفاده از رنگ نامرغوب می تواند در دراز مدت منجر به خرابی و تعمیر پلاتر اچ پی شود.

برای تعمیرات پلاتر اچ پی باید مشکلات مختلفی که در این دستگاه ها ایجاد می شود را شناخت و با استناد به نشانه های خرابی دستگاه برای تعمیر آن تصمیم گرفت.

انواع و اقسام پلاترها در برندهای مختلف در نمایندگی تعمیرات دیجی کارتریج تعمیر و عیب یابی می شوند. برخی از این دستگاه ها عبارتند از:

  • پلاترهای رنگی، لیزری، قلمی و جوهرافشان
  • انواع پلاترهای عریض و کم عرض
  • پلاترهای الکترواستاتیکی
  • پلاترهای لارج فرمت
  • پلاترهای عکاسی
  • پلاترهای HP، Canon، اپسن، زیراکس، گستتنر، اوسه، جی سی سی و برندهای معتبر دیگر

 

 

معرفی مرکز تعمیرات پلاتر hp دیجی کارتریج

 

 

 

چرا تعمیر پلاتر hp در نمایندگی تعمیرات پلاتر دیجی کارتریج

 

چرا تعمیر پلاتر hp در نمایندگی تعمیرات پلاتر دیجی کارتریج

سیستم ‌های چاپ پلاتر که از نظر فناوری پیشرفته هستند، نیازمند دانش و تجربه برای پشتیبانی فنی مکانیکی و الکترونیکی بالایی هستند.

مجموعه دیجی کارتریج با بیش از یک دهه سابقه در حوزه ماشینهای اداری و با داشتن بهترین و مجرب ترین تکنسین ها میتواند در سریع ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.

همچنین در تعمیر و تعویض قطعات پلاتر، از قطعات اصل و باکیفیتی استفاده می شود که قبلا مورد استفاده قرار نگرفته است. گارانتی محصول تعمیر شده نیز از دیگر مواردی است که مهر تاییدی بر کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط مرکز دیجی کارتریج می زند.

 

ویژگی های تعمیر پلاتر اچ پی در دیجی کارتریج

  • گارانتی تعمیر محصولات
  • پشتیبانی از برندهای روز دنیا
  • سرعت و دقت بالا در تعمیر دستگاه پلاتر شما
  • تعمیر در سریع ترین زمان، پرداخت هزینه اقتصادی و مقرون به صرفه کادر متخصص ، با تجربه و با سابقه به روز ترین تجهیزات

 

 

 

تعمیرات تخصصی پلاتر اچ پی در دیجی کارتریج

در مرحله اول تعمیرات پلاتر، دستگاه باید به صورت دقیق و کارشناسانه عیب یابی شده و مشکلات آن مورد بررسی تخصصی قرار بگیرند.

 در این مرحله ممکن است تنها با یک عیب یابی، سرویس و نصب و راه اندازی مجدد دستگاه مشکل برطرف شود.

در برخی مواقع نیز باید بعضی از قطعات پلاتر، نظیر اینکودر، کریج، کابل آن، هد، فورمتر، فیوزینگ، برد های دیکودر دستگاه و سایر قطعات معیوب آن تعمیر یا تعویض شوند.

و در نهایت دستگاه در حالتی که پرینت های فنی و تست های آن گرفته شده آماده تحویل می شود.

 

 

تعرفه تعمیر پلاتر hp در دیجی کارتریج

ممکن است مشکل دستگاه شما تنها با یک عیب یابی یا بروز رسانی بر طرف شود و یا نیاز به تعویض قطعه داشته باشد.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات دیجی کارتریج با عیب یابی دقیق پرینتر شما دلیل اصلی بروز مشکل در این دستگاه را پیدا کرده و هزینه تعمیرات را برآورد میکنند

اما نگران نباشید، مهم ترین وجه تمایز دیجی کارتریج با سایرین تخصص، صداقت و انصاف است.

 

تعرفه تعمیر پلاتر hp در دیجی کارتریج

 

 

 

تعمیر پلاتر hp در محل

 

رایج ترین مشکلات پلاترهای اچ پی عبارتند از:

 

  • از رایج ترین مشکلات پلاترهای اچ پی به موارد زیر میتوان اشاره کرد :
  • استفاده از کاغذ های نامناسب
  • گاهی اوقات بی کیفیتی چاپ و مشکلاتی که در پلاتر مشاهده می شود به این دلیل است که از کاغذ مناسبی برای چاپ استفاده نشده است.
  •  خصوصا اگر نوع کاغذ مورد استفاده با نوع تعیین شده در دستگاه یکی نباشد، مشکلاتی در چاپ مشاهده می شود. در این مورد نیز به تعمیر پرینتر hp نیاز نیست و می توان با تعویض کاغذ مشکل را برطرف کرد.
  • فن خنک کننده 
  • در این دستگاه های چاپگر ممکن است مشکلات مختلف نرم افزاری و سخت افزاری دیده شود. یکی از این موارد مشکلاتی است که در فن خنک کننده پلاتر ایجاد می شود. بروز خطا در ماژول های الکترونیکی پلاتر نیز از دیگر مشکلاتی است که ممکن است در این دستگاه ها دردسر ساز شود.
  • گرفتگی نازل هد پلاتر
  • ابتدا باید چک کنید که مرکب (جوهر) در مخزن موجود است. اگر مرکبی در مخزن نبود آن را پر کرده و سپس هواگیری کنید. سپس شلنگی که به هد، جوهر می رساند باید برای تاب خوردگی و یا هوا گرفتگی کنترل شود.
  • اگر مشکل شما در هیچ کدام از موارد بالا نبود پس باید فهمید که مشکل گرفتی نازل است . علت به وجود آمدن این مشکل استفاده از جوهر بی کیفیت و هم چنین استفاده نکردن از پلاتر در طولانی مدت است. بهتر است برای باز کردن گرفتگی هد به نمایندگی تعمیرات دیجی کارتریج  مراجعه کنید و تعمیر پلاتر را به ما بسپارید.

 

تعمیر پلاتر hp در محل

با توجه به اینکه پلاتر دستگاه بسیار بزرگی بوده و حمل و نقل آن سخت است، در صورتی که با دستگاه خود دچار مشکل شدید با مرکز تعمیرات پلاتر دیجی کارتریج تماس گرفته و پس از بررسی نیروی متخصص جهت تعمیر دستگاه به محل شما اعزام خواهد شد.

 

 

درخواست تعمیر پرینتر و استعلام قیمت

تعمیر پلاتر hp، نمایندگی تعمیر تخصصی پلاتر hp، تعمیر در محل پلاتر اچ پی