نقد و بررسی پرینتر HP DeskJet 1112

نقد و بررسی پرینتر HP DeskJet 1112

HP DeskJet 1112 این نوع پرینتر یا چاپگر از سری پرینترهای تک کاره شرکت hp است در گروه پرینترهای جوهرافشان قرار دارد. این دستگاه برای کسانی استفاده می شود که برای نیاز های اولیه و اسناد و مدارکشان را به صورت محدود پرینت کند و قابلیت پرینت به صورت چاپ سیاه و سفید و رنگی است و این پرینتر توان کار ماهیانه ۱۰۰۰ برگ دارد .

آنچه در ادامه می‌خوانید:

  • پرینتر  HP DeskJet 1112
  • استفاده خانگی
  • استفاده در دفاتر اداری
  • استفاده دانشجویان
  • چاپ اسناد سیاه و سفید
  • چاپ عکس
  • سخن پایانی

پرینتر HP DeskJet 1112

 HP DeskJet 1112 دارای ابعاد 220*441*370 میلی متر است و یک چاپگر جمع و جور که برای قرار دادن روی میز، قفسه قرار دهید و بیشتر برای شرکت ها و اداره ها بسیار مناسب است که به راحتی می توان در شبکه به اشتراک گذاشت. می توانید با این پرینتر چاپ هایی با کیفیت بالا را به سادگی بدست آورید این پرینتر می تواند اسناد مورد نیاز شما را در یک لحظه به چاپ برساند .

پرینتر HP DeskJet 1112 Printer F5S23A دارای طراحی خاص و منحصر به فرد برای همه عموم است و کار با آن بسیار راحت است .
این پرینتر ایده آل برای افرادی است وقت کافی در طول روز ندارند و میتوانند بدون نیاز به صبر کردن و اتلاف وقت پرینت هایتان را دریافت کنید و از وقت خود نهایت استفاده را بکنند در کل یک چاپگر مقرون به صرفه برای رفع نیاز های روزمره است.

ویژگی های چاپگر HP 1112

در این بخش به معرفی برخی از ویژگی های پرینترHP DeskJet 1112 Printer F5S23A میپردازیم.

  • تعویض کارتریج

یکی از مزیت های این پرینتر می توانید به صورت اختیاری کارتریج های استاندارد این پرینتر را با کارتریج های ظرفیت بالا تعویض کنید و دو برابر بیشتر نسبت به گذشته پرینت تهیه کنند.

  • کمک به محیط زیست

HP DeskJet 1112 به دلیل دارا بودن فناوری ها به روز و ویژگی های جدید و پیشرفته خود علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها کمک به حفظ محیط زیست نیز می کند.

  • سریع و آسان پیرینت گرفتن

در این چاپگر به راحتی میتوان پرینتر را نصب کنید فقط آن را از جعبه خارج کرده و در چشم به هم زدنی آماده کار است و به راحتی  و سریع پرینت کنید.

  • پرینتر مقرون به صرفه

hp 1112 یک پرینتر ایده‌آل برای کسانی است به فکر فضا و هزینه‌های مصرفی هستند. با توجه به نوع جوهر مصرفی و سیستم ذخیره انرژی برق در هزینه ها مصرفی بسیار صرفه جویی خواهد کرد.

  • بهترین گزینه برای استفاده در منزل

از این برند می‌توانید بهترین محصول را تقاضا کنید. زیرا پرینترهای hp بسیار کم حجم و کاربردی است و بسیار به صرفه برای استفاده در منزل است.

محصولات مرتبط نقد و بررسی پرینتر HP DeskJet 1112

مشخصات فنی پرینتر hp مدل deskjet 1112

این پرینتر بسیار سریع کار میکند که با این پرینتر اسناد مورد نیاز خود را در یک لحظه چاپ کنید. این چاپگر برای مکان های فشرده و بودجه مناسب طراحی و بکار گرفته میشود. آماده شدن صفحه اول سیاه با این پرینتر پانزده ثانیه طول می کشد و برای صفح رنگی این زمان هیجده ثانیه است. توان کار ماهانه این چاپگر هزار صفحه است.

نصب و راه اندازی این پرینتر بسیار آسان و بدون نیاز به انجام تنظیمات خاصی مقدور است که ابتدا به دانلود درایو این پرینتر را انجام میدهید. بعد از دانلود پرینتر خود را روشن کرده به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید و سپس روی گزینه install hp smart کلیک کرده و نصب را تا انتها ادامه دهید.

تکنولوژی چاپ این پرینتر HP Thermal Inkjet است و با تنظیم عملکردهای آن با اتصال آن به کامپیوتر انجام می شود. هم چنین امکان چاپ دورو در این پرینتر موجود دارد در آن بصورت دستی انجام می شود. ظرفیت ورودی این پرینتر شصت برگ و ظرفیت خروجی ان بیست و پنج برگ است.

سرعت چاپ سیاه پیش نویس این پرینتر بیست برگ در دقیقه و سرعت چاپ رنگی پیش نویس شانزده برگ در دقیقه است. حداکثر سایز چاپ این پرینتر برگه A4 است و ظرفیت کارتریج جوهری حدود 190 برگ A4 برخوردار است. در این پرینتر چاپ تنها پورت اتصال به کامپیوتر USB 2.0 را دارا است.

سخن پایانی

در این مقاله ما به نقد و بررسی پرینتر HP DeskJet 1112 Printer F5S23A یک پرینتر جوهرافشان پرداختیم. تا به شما در انتخاب یک پرینتر مطابق با نیازتان کم کنیم. برای مشاوره بیشتر برای خرید پرینتر جوهر افشان اچ پی می‌توانید با کارشناسان ما در دیجی کارتریج تماس و یا از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس ما: 02188912035

 

دیدگاهتان را بنویسید